A Dunamelléki Református Egyházkerület Üzemeltetési Főigazgatósága pályázatot hirdet konferencia-központok értékesítői munkakörének betöltésére. Jelentkezni írásban, fényképes önéletrajzzal lehet az ufi@raday28.hu e-mail-címen 2025. december 31-ig.
Új kollégánk küldetése lesz a négy egyházkerületi konferencia-központ férőhelyeinek értékesítése, a foglalások kezelése, kapcsolattartás a gyülekezetekkel, egyházi szervezetekkel, szervezőkkel, vendégekkel.
Feladatok:
Promóciós tervek készítése és végrehajtása, az online felületek naprakész felügyelete, prezentációk tartása, adatbázisok kezelése, ajánlatok készítése, szerződések megkötése és a foglalások kezelése, kapcsolattartás a visszatérő, valamint lehetséges vendégekkel, egyházi szervezetekkel.
Elvárások:
- legalább középfokú végzettség;
- önálló, felelősségteljes, ugyanakkor együttműködő munkavégzés;
- keresztyén értékeink képviselete;
- jó kommunikációs készség;
- haladó számítógépes ismeretek, MS Office programok ismerete, szálláshelykezelő programok ismerete és az online felületek kezelésében való jártasság előnyt jelent;
- értékesítésben/idegenforgalomban szerzett legalább 3 éves szakmai tapasztalat, egyházi intézményben szerzett tapasztalat előnyt jelent.
Amit kínálunk:
- támogató, értékeket megbecsülő munkahelyi légkör;
- egész éves, teljes munkaidős munkaviszony;
- kötetlen, a vendégforgalomhoz igazodó munkarend;
- megegyezés szerinti bérezés;
- utazási támogatás;
- cafetéria.
A Dunamelléki Református Egyházkerület Üzemeltetési Főigazgatósága kezeli az egyházkerület tulajdonában lévő ingatlanokat, közöttük a konferencia-központokat, valamint a budapesti Ráday Házat.
Kiemelten várjuk gyülekezeteink tagjainak jelentkezését.